ESTIU DIFERENT 2005

El dissabte 26 de novembre, les famílies del 2n torn de l’Estiu Diferent vam tenir la nostra primera trobada després d’agost, a l’Arc de Barà (Tarragona). Donada la distància, només van poder acudir les famílies de Catalunya, sent un total de deu les que ens trobem. Comencem visitant la pintoresca i silenciosa urbanització de “El Roc de Sant Gaietà”, entre les platges de la Pelliseta i la Punta de la Guineu. La seva arquitectura constitueix una síntesi dels estils mediterranis, i és comparable al Poble Espanyol de Barcelona. En les seves construccions s’imiten cases de pobles pescadors d’Eivissa, patis interiors similars als de Granada i Sevilla, i s’uneixen els estils romànic i gòtic. Aprofitant el magnífic sol que ens va acompanyar, després vam fer un agradable passeig pel “Camí de Ronda”, que en paral · lel al mar pels penya-segats, arriba fins a l’ermita de la Mare de Déu de Barà (s. XVIII). Vam menjar a l’alberg “Santa Maria del Mar” de Coma-Ruga, ia l’hora del cafè recordem amb una bonica presentació de fotos i una animada tertúlia els magnífics dies passats a Port-Ainé. Per finalitzar vam visitar la Casa Museu Pau Casals, bella vila construïda el 1909 al costat del mar, on el violoncel · lista tornava després de les seves gires per tot el món per passar els estius amb els seus amics i família.

Galeria d’imatges: (FES CLIC per ampliar les imatges)

Han estat uns dies inoblidables per a tots: pares, fills, monitors, organitzadors …
Aquesta segona edició de “Un Estiu Diferent” ha tornat a ser un èxit. Uns dies de vacances Familiars perquè ha estat temps per conèixer millor tots els membres de la família i fer noves amistats entre les famílies que hem assistit. Naturals perquè els espais oberts i assossegats han fet que aprenguem a estimar la Naturalesa i que els fills adquireixin uns hàbits de respecte i salvaguarda del patrimoni que aviat els serà confiat. Eficaços, perquè som conscients de les nostres pròpies mancances com a educadors i de la necessitat de completar la nostra formació en els aspectes als quals no arribem per falta de temps o de mitjans, a través de les sessions d’Orientació Familiar impartides durant aquests dies. I especialment Divertits, perquè val la pena experimentar maneres noves d’oci i diversió. Totes i cadascuna de les activitats han estat una forma immillorable de crear vincles d’amistat per a tota la vida.

Galeria d’imatges: (FES CLIC  per ampliar les imatges)